WE LOVE: Ofixad och fett hår!

Vad tycker ni om folk som går i mjukisbyxor, stallkängor på fötterna, osminkad och har trassligt hår?

Jag hatade det förr, när jag såg personer gå såhär på stan. Undrade vad fan dem tänkte med. Men det är så man tänker när man bott i stan i hela sitt liv och är van vid att vara sminkad och välklädd. 

I dag blir nästan arg när jag ser ungdomar som kollar snett och snackar om någon som inte "ser ut som de borde". Visst har vi olika smak och stil, men den personen som går så kanske är sjuk den dagen, den hade inte tid, orkade inte fixa till sig eller helt enkelt inte vill fixa sig. Antagligen så har den personen också mycket bättre självförtroende än ni som skrattar åt det. Ni drar alla över en kant och är fulla av fördomar, och kallar dem töntiga. Ni får gärna beskriva ordet tönt för mig, för det är ett ord jag verkligen inte förstår innebörden av.
Försök ta tag i er mognad istället för att bry er om andras utseende.

Håller ni inte med mig? Är det jag som är dum i huvudet som tänker så eller är det ni som är det?


Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg

2011-04-08 @ 18:34:58
Postat av: Hanna

När jag var i Sthlm för två år sen hade jag 38graders feber, öroninflammation, halsfluss och bihåleinflammation under hela veckan jag var där. Jag sket fullständigt i hur jag såg ut, och det var faktiskt skönt(men jag duschade iaf.. :3)! Så tummen upp för ofixad åh fett hår! :D

2011-04-08 @ 20:41:17
URL: http://hhonney.blogg.se/
Postat av: mickis

Jag är en sån person som skiter helt och hållet om vad folk tycker. Om jag vill gå i mjukis, då gör jag det. Om jag vill vara fixad och känna mig lite fin så gör jag det. Vem fan har rätt att dömma? Om man dömmer är man bara osäker på sig själv.



Bra blogg!

2011-04-08 @ 21:39:07
URL: http://micaelaforssenmattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

man får se ut som man vill tycker jag:)alla har sina dåliga dagar hahaa

2011-04-08 @ 23:02:01
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: sofia

Håller med jag går ganska ofta i mjukisbrallan :D

hihi och alla har sin egen åsikt om allting och det ska man få ha!! :D

jag håller med dig ;)



kraam

2011-04-08 @ 23:41:54
URL: http://sofiines.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

jag håller med =)

2011-04-10 @ 17:07:00
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Alice Kleiva
Tja!
Alice "Zprallanh" Kleiva heter jag och kommer från Göteborg. Jag går på Plönninges naturbruksgymnasie inriktning ridsport. Jag är en driven och målmedveten tjej med starka åsikter som jag gärna delar med mig av för att ta del! Följ mig även på; ajjankajjan.blogg.se. Puss!


Madelene Johansson
Skriv något kul om dig själv här, eller om någon helt annan..

Enjoy!


RSS 2.0