Hur många öl hade jag kvar efter helgen..?

..Lika många som innan helgen ;)

Så, hur klarar man sig på helgen när nästan hela skolan åker hem?

Jo, det går alldeles prima. Vädret har varit på topp så har börjat båda ledighetsdagarna med uteritt på min och min kompis häst. I lördags drog jag och Sofie till Natha och grillade. Satt kvar och tjötade ett tag, trevligt :)
I går var jag mestadels astrött så degade mig igenom hela dagen och sen tittade jag på en massa avsnitt av big brother och svenska hollywoodfruar. Gött sa fågeln Ben.

Kan ju nästan slå vad om att ni andra inte kan ha haft det snajsigare än mig (a)

/Alice "Zprallanh"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Alice Kleiva
Tja!
Alice "Zprallanh" Kleiva heter jag och kommer från Göteborg. Jag går på Plönninges naturbruksgymnasie inriktning ridsport. Jag är en driven och målmedveten tjej med starka åsikter som jag gärna delar med mig av för att ta del! Följ mig även på; ajjankajjan.blogg.se. Puss!


Madelene Johansson
Skriv något kul om dig själv här, eller om någon helt annan..

Enjoy!


RSS 2.0