BBQ!

Ursäkta allihopa för min låga aktivitet över helgen! Jag körde hem min bil i torsdags och det gick jättebra, råkade ju dessvärre köra över en katt men hoppas att det inte var din katt! Har varit med min underbara pojkvän hela helgen och haft kul med några kompisar. Måste ju vara ute och njuta av det underbara vädret som vi har fått nu!
En annan sak som det härliga vädret för med sig är ju all grillning, jag har redan grillat 2-3 gånger på dessa få dagar jag har varit hemma!

Hur vill ni ha eran grillkväll? Hemma, ute i skogen? Vill ni grilla kött eller bara korv?

Personligen tycker jag det är allra härligast när man är ett skönt gäng polare, som åker ut och hittar något perfekt ställe. Ställer upp grillen där och bara kör på därifrån. En väldigt fri och härlig känsla.


Kommentarer
Postat av: NITTIOSEXAAN

sv: varit med släkten och vänner själv då? :)

2011-04-18 @ 15:54:32
URL: http://nittiosexaan.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: okej, jag ska precis plugga :P

allt bra? :)

2011-04-18 @ 18:22:32
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-18 @ 18:58:09
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Alice Kleiva
Tja!
Alice "Zprallanh" Kleiva heter jag och kommer från Göteborg. Jag går på Plönninges naturbruksgymnasie inriktning ridsport. Jag är en driven och målmedveten tjej med starka åsikter som jag gärna delar med mig av för att ta del! Följ mig även på; ajjankajjan.blogg.se. Puss!


Madelene Johansson
Skriv något kul om dig själv här, eller om någon helt annan..

Enjoy!


RSS 2.0